måndag 27 september 2010

ursch fy och blä för att vara sjuk..

mår skit..! orkar inte hålla ögonen öppna och kan inte sova, hatar att vara sjuk.
Har nyss kollat klart alla Idol avsnitten som jag missat, idag var den första gången någonsin som jag skrikit YES för att någon har gått vidare, säkert bara för att jag redan hade tillräckligt ont i halsen, nu sitter jag och funderar på att kapa av hela halsen för att slippa smärtan.
Känner för att gå och på promenad, men det skulle ite vara så bra med tanke på att jag är sjuk.
nu ska jag ner och leta upp nånting för halsen, mina halstabletter får man bara ta en gång i timmen och har redan tagit typ tre (?) inte bra alls. ska kanske göra te (som för i övrigt är sjukt äckligt) med honung för det ska tydligen vara bra för halsen. Vi får se helt enkelt. 


jag saknar den här dagen sjukt mycket..
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels