måndag 6 september 2010

en underbar kväll med min finaste.

ikväll har jag ju som sagt varit med elvira.
Vi var först och kollade på innebandy, elvira hade ont i halsen och kunde inte träna men hon skulle ändå titta på.
så där var vi kanske en timme eller så, sen for vi hem till elvira, drack saft och gjorde nånting mer.
Efter det cyklade vi till älven och låg på en brygga och pratade, skrattade och hade allmänt kul.
Vet att inte uppdateringen har varit bra alls men det har ju varit för att jag har varit ganska ledsen, men det ska det bli ändring på, både humöret och uppdateringen.
ska även börja med videoblogg lite oftare, har ju fortfarande bara gjort en men fler kommer det bli, kanske gör en redan imorgon? vi får se.
nu ska jag snart gå och lägga mig, men först måste jag bara erätta om min och elviras konversation när vi satt på innebandyn (nej, vi är inte normala som smsar när vi sitter bredvid varandra)

Det började med att jag hade snackat med Johanna på telefonen, sen började vi smsa när jag kom tillbaka.

E: Så ni är klara nu?
M: Nä.vi tog en paus.
E: Haha okej, 10 minuter kvar till hon ringer igen? :)<3
M: 5
E: Jaha bara 5:( så jag är inte ens värd 10 minuter i ditt liv?
M: nä...
E: idiot
M: burgermurv
E: okej, om det är så du vill ha det. då har du tre val;
1. jag reser till paris och träffar en tjej.
2. skär mig och hänger mig inne på en toa.
3. du håller käften innan jag börrar dig.
M: jag väljer nog andra.
E: nice, för då slipper jag dig iaf.
M: men georg...
det gör ingenting, jag har göte.
E: Jävla unge, jag väljer nummer ett ! du får inte välja längre

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! du är så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels