torsdag 9 september 2010

sitter just nu och dunkar la isla bonita, asså jag verkligen älskar den!

Skolan idag var hur dryg som helst, ingen rolig lektion, eller jo jag hade ju tre lektioner med elvira, (typ det som gjorde min dag möjlig att klara) hon är knäpp, men jag tycker om henne ändå, haha :)
mamma håller på med maten där nere så jag antar att vi snart ska äta, och jag antar även att det är för att benjamin har hickeyträning. ;)
ska väl kanske fara och kolla på den sen ikväll, annars vet jag inte vad som händer, nånting hittar jag väl på, *hihi*

Ville även ta upp en sak som jag länge tänkt på, kan man skriva bra på en blogg?
asså visst, det finns dom som skriver riktigt dåliga bloggar som typ skriver
"hej,
idag har jag varit med t.ex fanny,
vi har varit ute
hejdå"
Men kan man skriva en bra blogg?
Jag tycker inte att man kan det, eller om man har nånting speciellt man skriver om.
Men när man bara skriver om sin vardag och lite annat, kan man skriva bra då?
Eftersom man skriver som man själv vill, om vad man själv vill så finns det väl egentligen ingen man kan säga "skriver bra"? dom skrover väl som dom vill och man kan ju inte söga att dom skriver dåligt.
Jag tror inte ni fattade hur jag menar men skit samma, vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels