söndag 12 september 2010

kanske åker in till stan idag ;)

sitter just nu här med nymålade naglar, har inte fixat dom på jättelänge så jag tyckte det var dax nu.
snart ska jag ta mig nånting att fika, sen får jag väl se vad jag hittar på,
tänker inte sitta här hemma och dega i alla fall, mår inge bra av det.. :(
så jag tänker hitta på nånting riktigt kul, kanske åka in till stan och shoppa inför skolfotot? ;)
känns som en bra idé, jag har ju inga kläder som jag kan ha, eller jag har riktigt många, men det är ju typ mjukisar och en härlig tröja, skolfotot är ju platsen där alla får en syn av hur man ser ut, och då vill man ju inte se ut som en slasa, *hihi*
vi får se hur det blir med det, annars ska jag väl kanske vara med Nathalie.
så helt dött kommer det inte bli idag, kanske far ut och springer ikväll oxå, känns grymt bra!
nu ska jag fika och vänta tills mamma vaknar så jag kan höra om vi kan åka in till stan, sen ska jag väl fixa mig,
Ni får ha det super tills jag uppdaterar igen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels