måndag 27 september 2010

ta aldrig åt er av vad solk säger!

Jag blir så himla arg!
Avundsjuka folk som alltid ska klanka ner på alla som går sin egen väg är det värsta jag vet,
folk som inte kan acceptera att folk vill leva sina drömmar, och när som lyckas, då får dom massa skit.

Jag hatar folk som börjar snacka skit om folk bara för att dom inte tycker likant som den som snackar, bara för att man är kompisar ska man inte alltid behöva tycka likadant, alla tänker olika. Och det finns ingenting dåligt i det!

Jag hatar folk som trycker ner andra människor för att må bättre själv, tänk på andra oxå.
Jag har alltid varit en sån som tagit åt mig all skit jag fått höra att andra snackat om mig, men inte längre.
Varför? - jo för att jag är starkare än dom.
Alla som bara trycker ner folk mår inte bra alls själva och tror att dom kan stärka sitt självförtroende genom att sänka nån annans, men HA! Det är dom som förlorar på det, det är dom som förlorar vänner, det är dom ingen till slut litar på. Så ta aldrig åt dig av dom. Visa dig starkare, visa att du är bättre,
Då kommer du lyckas, inte dom.
Tänk att om du, just du, blir känd när du blir stor, miljonär, och kan bara kolla ner på dom som varit dumma mot dig och tänka "nu har jag lyckats, för jag var starkare än dom.
nu är jag bättre, för jag var starkare" Och den härligaste tanken av alla "det var jag som vann."

Vad jag vill komma fram till är att gå din egen väg, och ta aldrig åt dig av negativa saker.
Se allt positivt och skit i alla avundsjuka människor, du kommer vinna i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels