lördag 11 september 2010

glömde ju berätta om gårkvällen!

kom just på att jag inte berättat om igårkväll,
det började ju med att jag for på ikaros och skulle vara med johanna och dom, men då när jag kom dit så var benjamin, nathalie, erik, johan, benny och andré med flera där, och då satt jag där ute med dom och snackade, sen glömde jag att jag skulle vara med johanna och dom (hur kan man glömma nånting sånt?) haha och var med dom andra, vi satt utanför ikaros ett bra tag tills jag och nathalie gick och la oss utanför växhuset och chillade, vi pratade och snkrattade, sen for vi till vega allihopa och gjorde massa saker, sen for vi tillbaka till ikaros och satt där ute ett tag tills jag och benjamin skulle hem,

nu ska jag ringa mei, hörs sen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels