fredag 3 september 2010

jag blir så arg!

åh, jag hittar inte minneskort läsaren så jag kan inte lägga in bilderna.. :(
Men hur som helst, kvällen igår var sjukt lyckad,
somnade direkt jag kom hem, hann bara ta ut linserna och borsta tänderna så var jag död direkt när jag kom upp och la mig, haha ;)

Vi gjorde egentligen inte så mycket där, vi pratade, fikade, gungade m.m.
Men det var riktigt kul ändå.

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch, somnade med smink, uppsatt hår och femtio liter hårspray igår, haha ;)
Så det var bara att kliva upp tidigt och duscha, nu ska jag bara borsta tänderna och sminka mig om jag orkar, skriver ett tidsinställt inlägg till idag eftersom jag har mycket tid på mig nu,
Ni får ha en superbra dag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels