söndag 26 september 2010

bloggen har varit död - igen.

förlåt att jag inte uppdaterat - men nu är jag tillbaka, och den här gången ska jag verkligen försöka.
Jag har ju varit på konfaläger från fredag - lördag och det var sjukt kul, världens skönaste grupp.
Vi hade jättekul där borta, vi lekte lekar, hade tematimmar och en liten gudstjänst,
sen när jag kom hem hann jag bara duscha och fixa mig så kom massa folk som vi bjudit på middag sen for jag ut och var med en massa folk så då hann jag inte uppdatera, sen idag orkade jag bara inte.
Har varit med massa folk + varit på gudstjänst så det hände ändå ingenting speciellt att skriva om.

Men nu är jag tillbaka och ska bara tvätta bort sminket, ta ut linserna sen sova, så jag säger godnatt redan nu, så godnatt!



älskar att jag håller kameran snyggt på den här bilden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels