lördag 18 september 2010

livet är det bästa som finns.

Jag fattar inte hur jag kan få såna humörsvängningar som jag får ibland.
Tidigare idag var jag väl inte sådär jätteglad, det var typ "jag överlever" men nu är jag riktigt glad.
Jag är stark och vet att jag klarar allt! Jag vet att det låter egoistiskt men vi männsikor måste börja se det ordet positivt, för det finns egentligen ingenting negativt i det.
Människor utan ego kommer ingenvart i livet samtidigt som folk som tänker: jag är värdefull, jag är bäst, det finns ingen som jag, jag klarar allt m.m kommer långt som tusan!
det är dom som kommer fram, dom som lyckas med sina drömmar,
för om du inte tror på dig själv, vem ska då göra det? det är ett uttryck som följer med mig genom alla svåra stunder. Jag vet nu att jag är stark, jag har min underbara familj, mina underbara vänner och egentligen ett grymt ba liv. Men att förlora den man älskar är aldrig lätt, men jag har klarat det fint.
Jag förtjänar någon bättre, det är oxå en mening som följer mig. Jag får höra det av alla mina kompisar, min familj, av alla jag vill höra det av, och det gör mig stark! nu mår jag bra. Jag älskar mitt liv.

1 kommentar:

Labels