onsdag 29 september 2010

livet äger...

...inte
Ursh, just idag när jag mår som värst så ska självklart mamma vara på ikea.
Jag är ensam hemma och vi har ingen mat, jag har jättehög feber, halsen tar död på mig och det gör ont när jag ska snyta mig, huvudet sprängs snart och magen håller oxå på att sprängas av att det gör så ont.
Imorse när jag vaknade låg jag och svettades hur mycket som helst och kunde inte komma upp ur sängen men nu känns det pyttelite bättre,men fortfarande inte bra. livet suger ibland och jag hatar att vara sjuk. Har missat massa i skolan och blää.
Nu ska jag fortsättakolla på "kvalster" som jag kollade på igår. Sen blir det idol som jag missade igårkväll.
Vi hörs senare!


*host* jag ser ju alla nu!
eller aa, inte just nu, men när jag har mina
linser/glasögon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels