söndag 19 september 2010

Godmorgon världen!

Vaknade för ett tag sen och har haft världens konstigaste dröm...
Det var såhär att jag skulle gifta mig med en kille som jag inte visste vem det var,
han hade en mössa på sig som han hade över ansiktet så jag inte såg vem det var, men jag sa ja bara för att jag skulle få veta vem dem "mystiska mannen" var.
Sen så skulle vi fara på ett hotell, och då frågade jag om han kunde ta av sig mössan, och det gjorde han efter att jag hade tjatat på honom ett tag...
och jag tror aldrig jag har sett en så snygg kille i hela mitt liv. Jag smälte, bokstavligen...
Jag önskar han finns i verkligheten. Typ en dröm som skulle gå i uppfyllelse, haha ;)

Nog om det, Igår kväll var uppdateringen helt död, men jag hade ingen tillgång till internet för datorn laggade sönder och jag tänkte aldrig på att mobilblogga.
Jag var hur som helst först med Emma och Susanna, vi var ute på byn och chillade tills vi träffade Benjamin, Benny & Mattias så då stog vi och snackade med dom ett tag tills Elvira kom, vi skulle egentligen ut och grilla med Amanda och Jossan men det var så fruktansvärt kallt så när dom flesta skulle hem for jag och elvira först och köpte godis sen for vi hem till henne och såg film. Minns inte vad den hette, haha;)

Nu ska jag ta nånting att fika sen idag ska jag vara med någon, får se vem det blir. uppdaterar mer sen,
Puss!


Fastnar inte på bild + att jag är inne på benjamins användare,
därför får det bli en gammal bild. typ den enda jag har här.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels