onsdag 15 september 2010

en dag att komma ikapp livet.

jag har alltid varit en sån som tagit alla andra i första hand, alltid försökt ta hand om andras problem och försökt rädda världen.
nu har det gått för långt och jag är nere på botten.
jag orkar inte ens ta hand om mig själv.
därför stannade jag hemma idag, jag, alla tankar som sprängde mitt huvud och den ständiga ångesten som gjorde så fruktansvärt ont i magen. Jag började med en sovmorgon till klockan nio, då kunde jag inte somna om för jag mådde så dåligt. jag gick upp och käkade frukost, sen färgade jag mitt hår helt själv. (det blev riktigt bra för att ha gjort det själv. färgade utväxten + att det blev lite ljusare, precis som jag ville ha det) under tiden färgen var i satt jag vid datorn och skrev av mig, blev typ 4 sidor på ett word-dokument. riktigt skönt.


Sen kom mamma hem och då skulle hon till stan. jag behövde en jacka så jag följde med.
Jag fick hem en massa andra saker oxå, visar allt sen.
och då mådde jag riktigt bra för att ha gjort nånting för mig själv. men det ändrades fort när jag loggade in på apberget.
Valde att lägga mobilen i olika delar i en låda idag, skulle egentligen inte ha ngn kontakt med omvärden alls, men sen loggade jag in på apberget -  dåligt gjort av mig. ångesten kämpar för fullt för att göra min onda mage värre. tankarna snurrar runt, runt, runt och jag pallar inte le längre.
nu ska jag sluta skriva och rädda världen igen. vi hörs senare, då kommer bild på allt jag köpt.

1 kommentar:

  1. sjukt bra skrivit mathilda.
    du vet att ja alltid finns för dig!
    älskar dig<3

    SvaraRadera

Labels