fredag 3 september 2010

"the notebook"

Jag har ju varit med min sötnos Elvira hela kvällen!
Vi började med att cykla till vännäsby, var och hälsade på Johanna som har nån gips skiva på handen så hon knappt kan göra nånting, stackarn!
Så där var vi ett tag, jag hjälpte henne att platta håret + fixa det, haha ;)
en satt vi bara på hennes rum och pratade, testade snygga peruker m.m, om jag hittar minneskort läsaren så får ni se bilder imorgon.
Kvällen fortsatte med att vi cyklade hem, på vägen pratade vi om livet och körde sms-roulette, sen for vi hem till Elvira, hämtade något papper vi skulle posta, sen cyklade vi hem till mig och såg "The notebook"
Riktigt bra film tycker jag, vi satt och grät typ hela slutet, haha ;)
Nån fler som har sett den?
Vad tyckte ni i såna fall?
Nu hade jag tänkt sova, är sjukt trött just nu så jag avslutar dagen med ett sista ord, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels