måndag 13 september 2010

hann inte uppdatera igår när jag kom hem!

igår hann jag inte uppdatera när jag kom hem, men jag hade i alla fall riktigt kul.
Först var jag och benjamin bara ute på byn när nathalie och johan åt, där träffade vi erik som frågade om han fick följa med och se film, och snäll som jag är sa jag ja och rinde nathalie och johan och frågade, och dom sa ja, och sen kom dom oxå ut på byn ett tag innan vi for hem till dom och såg beck - spår i mörker. hann inte se klart den men ändå, kul var de ;)
nu har jag nyss kommit hem från skolan som var dryg som vanligt, och snart ska jag ut med massa musik och gå, behöver samla alla tankar, blir nog super det det :)
nu ska jag läsa lite bloggar sen hjälpa till att duka eller nånting, hörs sen! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels