söndag 29 augusti 2010

uppdateringen ikväll ska aldrig bli av igen

Jag vet att jag inte uppdaterat nånting ikväll, satt liksom aldrig vid datorn,
så jag tar man kväll lite snabbt,

Vi beställde mat från Novin, var verkligen inte sugen på pizza eller kebab eller nånting sånt så jag tog en kycklingsallad, och den var riktigt god. inte alltför mycket saker och nästan bara grejer jag gillade, haha ;) ¨
sen skulle jag vara med Emma, och vi drog iväg till vännäsby och chillade med Hannes och Marcus, sen cyklade vi hem och nu har jag nyss käkat nudlar. Är grymt trött så ska sova snart, ska bara borsta tänderna, ta ut liserna och tvätta ansiktet, kommer bli riktigt skönt att hoppa i sängs, är sliten som tusan,
vi hörs imorgon, puss!


sitter på jonathans dator och han har verkligen inga bilder, haha ;)
saknar sommarlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels