lördag 28 augusti 2010

"jag ska göra en flygande cykel innan jag dör"...

... citat av Mathilda Strandberg den 28 augsti 2010.. haha ;)
Ikväll har jag varit med Elvira och vi har skrattat som tusan!
nu ska jag berätta varför.

Det började med en helt vanlig cykeltur där man pratar om allt.
Jag sitter på pakethållaren och får helt plötsligt en idé, "jag ska göra en flygande cykel innan jag dör."
Elvira skrattar och tycker jag har rolig fantasi då ödet helt plötsligt kommer (plötsligt är alltså två minuter senare ungefär) elvira tar sats för att få riktigt mycket fart, hon cyklar allt vad hon har tills en sten kommer i vägen, jag flyger upp minst 20 cm från pakethållaren, landar strax efter cykeln hade landat och brister ut i skratt. vi skrattade minst typ 10 minuter och typ dör, jag tror aldrig jag har varit med om nånting liknande, vi flög så himla högt!
Fast en sak... jag tror det var en signal att jag inte borde bygga en flygande cykel, vad tror ni? ;)
Känner att det här inlägget inte direkt vart nå värst seriöst,men ni överlever, haha ;)
nu ska jag sova, är riktigt trött, godnatt!

1 kommentar:

Labels