tisdag 31 augusti 2010

jag måste bara berätta för er att jag kommer få IG i alla ämnen där vi är grupper.
Dvs. Slöjd, musik tror jag (?) hkk och även i spanska, allt detta på grund av Elvira,
asså vi kan aldrig vara seriösa, och jag kommer aldrig få bra betyg då, jag är inte ett dugg koncentrerad, eller jo lite, eller ganska mycket, men jag skrattar en hel del oxå, inte bra!
men skit i det, jag och elvira äger ändå i skolan, haha ;)

Kom i alla fall hem för ett tag sen, tog bort sminket direkt, så nu sitter jag här och ser ut som en hösäck, ska byta till mjukisbyxor oxå, då kommer jag vara riktigt snygg, plus att jag sitter ihopkurad och ja, behöver jag säga mer?
har satt om håret i en slarvig boll oxå, jag känner mig riktigt läcker!
kommer mest troligt sitta så här restan av dagen om jag inte ska ut och springa, orkar inte göra nånting annat, kanske ringer nån som kan hålla mig vaken, håller på att somna här och nu, haha ;)
 nu ska jag kolla runt lite på internet sen ska jag lägga mig och vila, kommer somna på en gång kan jag lova, men skit samma, *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels