lördag 28 augusti 2010

det hände en sak igår..

.. så jag orkade inte blogga.
ett sms, som förstörde allt.
Jag valde att ändå vara med Linnea och Elvira, och jag hade riktigt kul!
Kvällen började med att vi drog på Pim's och käkade, sen drog vi iväg till konsum och handlade godis och dricka för att senare på kvällen se film, vi såg fredag den trettonde, Linnea hade inte sett den och vad gör man inte för sin älskling? haha ;)
vid typ ett på natten närvi sett klartfilmen fick viför oss att vi skulle ut och ta bilder, vi drog ut i pyjamas, jackor, mössor, vantar, halsdukar m.m, vi cyklade lite överallt och kände oss riktigt snygga, ;)

Nu på morgonen har vi kollat på 2012, (filmen är faktiskt riktigt grym!) och ätit nudlar, *hihi*
bilder kommer senare idag, ni får ha det superbra tills dess så hörs vi sen, puss!



babys!

1 kommentar:

  1. Hmmmm baby! Då var det alltså för en gångs skull inte jag som förstörde ditt liv (possitivt O.o)
    för jag har inte smsat dig på typ 200 år!

    SvaraRadera

Labels