tisdag 17 augusti 2010

jag är så brun!

är hur glad som helst just nu, har varit i tallbacken hela dagen med emma, härligt!
var riktigt skönt i vatnet och solen har stekt på hela dagen, så nu är jag jätte brun! brukar nästan aldrig bli det men nu så, ligger man ute och steker flera timmar flera dagar i sträck blir man ju det *blink* ligger ute nu oxå, ´men den här gången solar jag ryggen, har inte gjort de på typ hundra år så den är ändå fett blek jämfört med framsidan, *hihi*
nu ska jag ligga här och steka tills maten, funderarr på att hämta sololja men det blir ju typ fake på nått sätt, så nej jag tror jag skippar det. ;)
och en sak som är dålig är det att jag hade en bikini idag som jag aldrig brukar använda, och nu har jag fått en bränna av den!! *buhu* :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels