söndag 22 augusti 2010

sommarlovet i bilder + text!

Sommaren har varit helt perfet om man tänker bort att jag och Hannes har bråkat hela sommarlovet och att jag och mima har glidit..
Jag har haft så sjukt kul och tänker nu berätta det roligaste under sommaren!

Vi börjar från skolavslutningen,

Wow, alla i klassen var sams (inte ofta det händer) så det var en grymt bra början på sommarlovet, alla var så fina och vädret var fint, vad mer kan man önska sådär i början av sommaren?


Jag och Nathalie blev grymt tight igen,
Vi var med varandra varje dag i början på sommarlovet,



Jag och Benjamin började komma varandra väldigt nära,
älskade lillebror.



Jag följde med Nathalie till hennes stuga två gånger,
vi hade grymt kul!



Jag smakade ben&jerry's för första gången. ;)



Vi fixade så att det gick att sova i lekstugan,
har ingen bild från de så jag tar en från kvällen när vi skulle sova där första gången.




Vi åkte till östersund på cup där frida vann!


Finalen!


Vi var på världens bästa bad, lövstabadet!


Vi sov i ramsjön hur mycket som helst, kul som tusen var det, alla gånger!


Vi var i havet typ tre gånger, den första brände jag sönder min rygg, ajaj..




Jag var där en gång med Elvira, 
vi har för den delen oxå blivit galet tighta efter den här sommaren, junsele med
dig var ju bättre än bäst.



Sen började jag vara med Emma oxå, vi for på både "eclipse" och "vampyrer suger"
på bio, sen började vi vara med varandra vanligt bara oxå,
och nu har vi blivit grymt nära, dig klarar jag mig inte utan!



Det var det bästa från sommaren 2010, tack alla älskade för att ni gjorde min sommar!

1 kommentar:

Labels