måndag 30 augusti 2010

17:55

Jag hade just skrivit värsta fina inlägget om hur mycket jag älskade mina vänner,
men jag tog bort det, vill inte använda bloggen som värsta vänkommentaren på apberget, haha ;)
så jag säger det lite kort eftersom jag hoppas ni redan vet, jag älskar er, ni är guldvärda som alltid stöttar när saker är skit.
Jag mår så himla bra just nu för mina kompisar är dom bästa som finns!

Nu ska jag ner och äta sen ikväll skulle jag ju kanske till brandstationen, kommer bli riktigt kul!
hoppas bara pappa kan, annars får jag sitta här vid datorn och klibba fast i stolen, haha ;)
har inte tränat på typ tre dagar(?) tror jag det är..  buhu stackars mig! :(
haha nej nu ska jag sluta, vi hörs sen, puss!

1 kommentar:

  1. Nej tack och lov för att det inte var du, för då skulle jag ALDRIG förlåta dig, för det var verkligen ASTASKIGT! och allt var bara lögner. Det var mina så kallade "vänner" från konfan som spred ut astaskiga rykten om mig på facebook bland annat...
    Saknar åxå oss, man kunde prata med dig. Just nu har jag ingen att prata med och jag vill bara gå och hänga mig

    SvaraRadera

Labels