tisdag 24 augusti 2010

åttan kanske inte blir så illa ändå?

Hemma nu efter en inte alldelens för dryg dag i skolan, förutom faktumet att nu börjar allt det jobbiga..
Fast i och för sig så är det inte så jobbigt som man tror, det är liksom ett år som det är såhär jobbigt, så vem bryr sig om ett år? Tänk om man får göra det man drömt om hela sitt liv (som jag vill bli skådespelare) i typ tjugio år, bara för man kämpat till fullo ett år,men dom som inte har såna drömmar som jag borde inte kunna tänka så, men det gör jag. vet att jag kommer ändra mig ganska snabbt när det börjar bli allvar, men just nu är det min tanke, haha ;)
Jag ska snart äta sen drar jag till Elvira och ska lämna hennes present, hon fyller ju år idag,
GRATTIS PÅ HENNE :)


babe!(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels