måndag 30 augusti 2010

du gör så hela världen snurrar

Nu har jag nyss sminkat mig, lagomt smart eftersom jag ska gå och lägga mig på typ en timme (?)
som ni kanske förstår så blev det ingen brandstation, så jag skulle ut och springa, men det blev så kallt så jag orkade inte, ;)
därför har jag sminkat mig, hade verkligen ingenting att göta så jag testade nånting nytt, lite "sotat" runt ögonen, lyckades ganska bra för att vara första gången men det är inte min stil direkt, på tok för överdrivet mycket! haha ;)

sitter nu och dunkar musik och tänker lite smått,
har vissa saker som jag inte har rett ut än, tankar som snurrar i huvudet så man får huvudvärk,
sån där ångest när man inte vet vad man ska göra, ena hjärnhalvan säger en sak och den andra säger tvärtom osv.
känns inte okej, men jag överlever :)
Har egentligen ingenting att skriva om, och ändå lyckades jag koka ihop det här inlägget, nu ska jag bjuda på lite bilder!





1 kommentar:

  1. Men sötnos! Det var ju den finaste bilden på dig jag kunde hitta! ;P fettig hy, skelande ögon, dubbelhaka, fettigt hår... ska jag fortsätta rabbla? XD
    Jodå ring du ;) eller mejla mig på fb om du hellre vill det :P

    SvaraRadera

Labels