tisdag 24 augusti 2010

"håll inte gråten inom dig"

Var hos Elvira ett tag nu ikväll ju, visar bild imorgon på vad hon fick ;)
Vi fikade där, sen skulle vi fara och kolla på jonathans träning, då satt jag och benjamin i bilen och pratade om allt, 
Nu ska jag snart hoppa i säng och läsa frida och Egoboost, har blivit en vana att läsa den varje kväll, men man mår ju bra av den så det behöver jag, som på ett ställe i boken där det står tips, då hade hon skrivit att man aldrig skulle hålla gråten inom sig och att man ska gråta ut, gissa vad jag gjorde då? grät? helt rätt. men det var riktigt skönt, hade hållt allt inom mig så länge så det verkligen släppte..
nog om det, jag börjar ju bli deprimerad, haha ;)


Livet är slut, vill inte leva såhär,
du var mitt allt, du var hela min värld,
men den dagen du svek mig då blev
tårarna till floder,
jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels