torsdag 12 augusti 2010

Sover hos farmor ikväll med Elvira;)

Godmorgon mina fina!
känner mig riktigt pigg och glad just nu, vet inte varför men jag mår riktigt bra!
kanske för att jag vaknade upp imorse och slapp hoppa över alla kläder och böcker m.m på golvet? ;)
haha nejdå, det är nånting annat, känner mig så himla åh, jag är så  glad.
Idag ska jag och Elvira sova hos farmor, vi har planerat de hela sommaren men det har som aldrig blivit av. 
Men nu ikväll så, kommer bli riktigt skoj. Ska fara ut och springa när elvira har träning, eller så ringer jag pappa och tvingar honom att fara på brandstationen, var ju så längesen nu..  känner att jag måste bygga upp mina musker nu så jag blir stor och stark! eller nej just det, då kommer jag ju gå upp i vikt *buhuhu* ... skojja ;)
haha, snart ska jag nog duscha, om jag orkar.. gjorde det ju igårkväll innan jag gick och la mig och ska ju göra det ikväll, så jag skiter nog i det, haha ;)
Vad ska ni läsare göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels