lördag 28 augusti 2010

nysslagat mat med bror!

åt för ett tag sen, mamma och pappa är ju på cykelfest, frida och benjamin är med kompisar så jag och jonathan skulle laga mat sjäva, vi skulle göra stuvade makaroner och korv som ingen av oss har gjort förut.
det gick ju som det gick, först skulle vigöra en typ gegga som skulle vara lite mjöl i, självklart tar vi för mycket mjöl, vi skulle lägga ner geggan i kokande mjölk och då blir det klimp! asså sån man brukar ha i soppa, haha ;)
Sen går det väl bättre förutom att makaronerna höll på att koka över och jag brände mig på smör som sprätte upp ur stekpannan, *hihi*
känner att jag mår lite bättre nu efter allt, tack vare mina fina vänner, jag älskar er!
så nu kommer Elvira hit och vi ska väl hitta på nånting riktigt trevligt, ha en bra kväll allihopa!


Update: Hittade nyss den här bilden från förra sommaren, kolla sminkmingen!!
typ fundation på läpparna, shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels