fredag 20 augusti 2010

hehe, vart lite sent..

hade inga pengar till bussen hem så vi åkte med pappas jobb, som skulle vara klar typ en timma senare,
Jag och emma har hur som helst först träffat blondinbella, jag köpte hennes bok och sen fick vi ta bilder med henne, sen träffade vi hannes, pia och alvin på stan sen har vi bara sprungit runt och letat en väska till mig, orkade inte köpa den jag hade tänk först, den kostade 400 :- och var faktiskt inte så snygg, så vi hittade en annan som var grymt snygg för 250:-, visar snart hur den ser ut, ska bara starta datorn där uppe för den här är så jobbig att använda när man ska lägga in bilder, tyvärr.. men de ska jag göra nu, så vi hörs om en stund ;)




jag alldelens nyss, ser galet trött ut, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels