söndag 22 augusti 2010

sista dagen på sommarlovet..

eftersom idag är sista dagen på sommarlovet ska jag fixa massa saker,

  • Baka - mamma har tjatat på mig stort sett hela sommarlovet men jag har bara orkat typ en eller två gånger, haha ;)
  • Städa rummet - ja det har redan blivit stökigt, jag lyckas aldrig hålla det fint.. suck..
  • Träna på brandstationen - har inte gjort det på år känns det som..
  • Städa garderoben - den ser ut som jag vet inte vad, ni ska få se före & efterbild, tyvärr..
  • Ha ansiktsmask - kanske, vet inte om det känns värt, haha ;)
  • Fixa till imorgon - ta fram kläder och sånt, längre sovmorgon då ju, wihoo

Jag tror det var allt, men ni ser, jag kommer ha fullt upp hela dagen! men det är ju så typiskt mig, att vänta till sista dagen, *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels