måndag 19 juli 2010

when you fall get up, oh oh

Lajjis for nyss hem och nu sitter jag här och chillar ;)
idag blir det stugan och lajjis kanske ska följa med, å de kmr bli gaalet nice!
Men det innebär oxå inget internet = ingen uppdatering.
Men jag kommer iallafall hem imorgonkväll och då kommer jag uppdatera lite, sen vet jag inte när vi ska hem mer så jag har ingen aning när uppdateringarna kommer, men jag mobilbloggar kanske nån gång oxå :)
nog om det, igår var jag ju med elvira och lajjis, egentligen skulle båda sova här men elvira fick inte.
Vi hade hur som helst galet kul på kvällen, jag och elvira sminkade oss med kajalpenna och gjorde mursch, haha vi blev himla fina!
sen så chillade vi vid datoen ett tag sen for vi ut och cyklade, for hem till linnea och hon hämtade sina saker, sen for vi till elvira och lämnade henne.
sen cyklade jag och linnea hem och åt jordgubbar med glass och hemmagjord kolasås, mums!
nu ska jag packa lite sen ska jag ringa lajjis och höra om hon fick, skriver kanske mer sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels