måndag 26 juli 2010

ursh, jag borde verkligen inte se skräckfilm!

Har nyss skjutsat elvira hem,
inte hela vägen dock men en bit, var så fruktansvärt rädd så jag valde att släppa av henne efter lite mer än halva vägen så jag skulle kunna ringa, haha ;)
Som ni kanske förstår när ni läste rubriken så har vi sett skräckfilm!
vi såg Friday the 13th, ett klart filmtips för er som älskar skräckfilmer och är mörkrädd.
Sån är jag, haha ;)
nu ska jag bara fixa mig för natten sen blire sängdaxs, vi får väl se hur det går, *hihi*
kommer typ ligga i sängen och skaka hela natten och hoppas att han i filmen inte kommer, jag skojar inte!
ni får sova så gott och om jag ligger vaken lär de ju komma fler uppdateringar, annars säger jag bara godnatt!



haha såhär såg vi ut i stort sett hela filmen, höhö :)



och sådär såg hela filmen ut, eller?

1 kommentar:

Labels