onsdag 14 juli 2010

Jag älskar min sötnos!

Jag måste bara skriva ett inlägg om en vän som alltid funnits, även om vi har bråkat galet många gånger har vi alltid förlåtit varandra,och blivit lika tighta igen, om inte tightare.

Jag vill skriva om min bästa vän Nathalie nälskling ronny Hellström.
en vän i alla lägen.
Du har hjälpt mig genom hela krisen med ******, du hjälpte mig när jag var på botten,
när min enda tanken var att sopa bort mitt liv.
Du är en ängel, och jag skojar inte.
det sägs ju att alla har skyddsänglar. jag tror du är min, helt seriöst.
du är den som alltid berättar för mig att jag är värdeful, att jag är älskad.
det är det som gör dig till den bästa. den enda jag skulle offra allt för.
när du är borta, om bara en dag, känner jag mig helt jävla tom, utan dig inget mig, så är det bara, ingenting nån kan ändra på.
du är som en drog, testat en gång, sen är man fast. och den här drogen är ingen farlig drog, tvärtom.
du fårmig alltid att skratta när allt är skit.
vi kan göra den tråkigaste platsen i världen rolig. knasoga som vi är kan vi hitta på nånting som vi i slutändan bara sitter och skrattar åt.
t.ex när vi var i din stuga och hade tråkigt, då fick vi plötsligt för oss att vi skulle köra gräsklippartraktor typ en mil när det var askallt.
såna minnen med dig är oförglömliga.
Alla minnen med dig är oförglömliga.
våran bro, våran älv, vårat ställe, vårat hus inne på ica, sommarflotten i vby, när jag ramlade ner till jävulen och du i vattnet, vännäsdagarna. allt med dig har varit bäst.
Jag älskar dig

1 kommentar:

  1. Mima som smög sig in på datorn en sekund!15 juli 2010 kl. 19:22

    Ska man bli avundsjuk eller glad för din skull? Eftersom jag bara tycker bra om nästan alla och inte kan hata någon så väljer jag nog att va glad för din skulle ändå, fast du behöver ju inte glömma bort mig för det?

    SvaraRadera

Labels