söndag 4 juli 2010

;)

Hej bloggen! egentligen galet fult att skirva så?  man skriver ju till läsarna, inte själva bloggen?
nu kör vi om!
Hej mina älskade bloggläsare!
Linnea åkte hem typ nyss för hon skulle fixa nånting med hästarna. så nu sitter jag här, vi vaknade vid klockan nio för det var galet varmt (vi sov i en husvagn) och vi kunde verkligen inte somna om,  typ låg å svettades som grisar, sen skulle vi öppna dörren och då vare typ dubbelt så varmt ute så vi gick in, och helvete vad skönt det var, hur svalt  som helst. linnea tog en dusch medans jag fikade, egentligen borde jag oxå duscha men jag ska tjäna lite pengar idag, ska måla och klippa gräset i det varma vädret, sen ska jag packa och göra massa annat, och då är det ju bättre om jag duschar efter.
haha, insåg precis att jag lyckades berätta nästan hela min dag genom att berätta varför jag inte duschade.
så nog om det, jag hade tänkt berätta lite om gårkvällen,
vi åkte ju in till stan vid vad var klockan? fem, sex?
nånting sånt iaf, sen åt vi på tre kronor direkt när vi kom fram, sen gick vi bara runt på stan ett tag, sen ringde jag Linnea G och bad henne komma till stan så vi kunde träffas, och de gjorde vi, var typ förra sommaren sist vi sågs. Så det var ju kul, vi pratade lite & så. sen gick jag och linnea till där dom körde bilarna,och det fanns några som var gaaaaaaaalet snygga, *dreglar*  låter som om att det är killar jag snackar om, haha ;)
men nu känner jag att det här blev ett himla långt inlägg så jag ger upp, vi hörs senare idag!



hahahaha, snyggt att prata när man tar bild? ojaaa;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels