fredag 16 juli 2010

gaaaaah

Måste bara skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig.
vad jag vill skriva om är: vad kommer hända med världen?
Jag tror inte att världen kommer gå under 2012, jag menar varför skulle den? hur kan forskarna veta det?
det är två år kvar, och om det är en meteroid, hur vet dom då om den kommer träffa jorden, jag menar jorden rör ju på sig hela tiden?
Och ännu värre, om det är för att mayafolkets kalender tar slut. Men hallå!? hur kan man över huvud taget kunna gå på det? det är helt sjukt, liksom hade dom skrivit ett år till, hade den gått under då? asså va? det låter iaf helt sjukt i mina öron.
Men därimot så tror jag att den kommer gå under nån dag. inte på grund av en meteroid eller  nån kalender, utan att människona kommer förstöra jorden, kolla bara hur det se ut nu, klimatförändringarna, växthus saken, all tobaksrök och allt med tobak, avgasrök m.m m.m, ser ni inte vart vi är på väg?!
Världen förstörs ju helt, och snart kommer vi typ inte ha ngt syre kvar här sen dör vi *snyft* haha okej där vart hela mitt inlägg plötsligt bara konstigt, men jag hoppas ni fattar vad jag menar, vet egentligen inte varför jag skrev det här onödiga inlägget men behövde nog bara skriva av mig lite, och nu har ni även fått veta min åsikt om det, inte intressant alls men det funkar, vi hörs, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels