tisdag 27 juli 2010

jahapp, vad ska man göra nu då?

skit oxå!
stannade uppe ändå, och nu kan jag inte sova.
ligger bara i sängen och kollar runt på internet,
men hallå?! jag hat kollat runt på topplistan på blogg.se samt läst alla bloggar jag följer minst 25 gånger.
spelat samma takidalåt typ en miljon gånger, kollar runt lite på google på snygga killar, haha nej jag skojade bara, fast iofs, det hade väl inte varit fel? kanske borde göra de? ;)
hur som helst så blir jag så arg på mig själv. För när jag är upptagen och har massor med roliga saker och göra kommer jag alltid på något som jag kan göra när jag sitter vid datorn / är ensam hemma eller bara har allmänt tråkigt, sen när dom stunderna kommer så tänker jag antingen :
nej jag orkar inte.
vad ar det för nån konstig idé?
de är inte ens lite kul.
eller så har jag glömt bort vad det var.
så egentligen är jag bara konstig som sitter uppe ändå?
har ju ingenting att göra.
sen kommer jag sova bort hela morgondagen och ångra det som tusan och ändå inte göra nånting åt de, dumma mig, fy fy fy mathilda..
ska väl kolla på dom snygga killarna på google nu, kommer helt klart kolla på Taylor Lautner först, *grrr*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels