fredag 16 juli 2010

Njut av det goda i livet!

Elvira åkte hem nyss för att äta och det antar jag att jag oxå ska snart, men innan måste jag bara skriva ett inlägg, denna gång inte om ngt oviktigt, utan ngt som faktiskt kan döda.
Att banta/svälta sig själv.
Jag fattar fan inte hur folk kan vara så dumma att ens bry sig om vad man väger/hur stor man är.
Speciellt förstår jag mig inte på folk som stirrar på vågen, läste i en tidning för ett tag sen där det var massa bilder på kvinnor i olika läng, storlek m.m, som hade en sak gemensamt, alla vägde 60 kg!
och jag menar det verkligen, dom var helt olika till utseendet. Och en sak jag kanske fattar är när  vuxna överviktiga (då menar jag typ sumobrottare) bantar, även fast även det inte är bra, men dom förstår jag lite, men tonåringar som är smala som pinnar som går runt och svälter sig själva, får aneroxia och fortfarande tycker att man är tjock. Det är helt jävla otroligt! varför man inte alla bara vara nöjda med sig själv? Eftersom det ärmest tjejer som gör det måste jag bara säga en sak, Killar gillar tjejer med kurvor, stora bröst, stor rumpa, allt det som försvinner när du bantar! jag har själv varit nära på att svälta bort mig själv men fan, säger jag nu i efterskott, FAN! vad dum jag var, mådde bara dåligt hela tiden och höll på att förlora min kropp, som tur var höll jag bara på och fjantade mig typ några månader, men fattar ni dom som har hållit på flera år, och ser ut som skinn och ben, är dom snygga tycker ni? det tycker hur som helst inte jag. så kasta vågen i sjön nu och var nöjd överer själva, ni är fina precis som ni är. och som rubriken lyder, NJUT AV DET GODA I LIVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels