lördag 4 juni 2011

right now na na

hej allihopa, sitter hemma i min säng nu och lyssnar på musik och saknar min ida som jag typ lever hos, haha
idag har jag varit hos ida först, eftersom jag sov där, sen åkte jag in till stan och gick runt där med min syster, sen for vi och år på great eastern och direkt efter det for jag på synkontroll på specsavers för att kolla mina linser osv, sen tog jag bussen hem och handlade på ica sen komida och följde med mig hem, sen drog vi på lobbyn och var där ett tag, sen pallrade vi oss ner på tågis med linnea, robin, emma och sussi och chillade där ett tag tills ida och linnea for hem, sen träffade vi emz och snackade med henne ett tag sen stack jag hem och nu sitter jag här trött som fan men orkar inte sova, haha inte okej!
imorgon ska hela familjen till stugan och då ska ida följa med, nån som är förvånad? skulle inte tro det.
blir väl att vara där ett tag sen fara hem och cilla pilla pung ba jaoow.
nu har jag noll kvar att berätta så vi örs kanske senare eller imorrn, puss!


bara för att han är kungen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels