söndag 12 juni 2011

it aint like you

godkväll och ursäkta uppdateringen men jag har inte suttit vid datorn.
Igår for jag ida och emz till stan på tivolit, sen följde linnea å matte med till vännäs och när vi kom fram drog jag och linnea hem till mig för att käka pizza!
efter det for vi hem till emz och chillade osv, sen vid typ tolv for vi hem och fxade för vi skulle sova i lekstugan.
vid typ ett ringer emz och säger att vi ska fara till dagiset vid oss så vi gick dit och snackade och så, sen for vi tillbaka, såg scary movie 3 och somnade vid typ 4 och vaknade vid elva, så är ganska trött nu kan jag lova, haha ;)
aja hur som helst så idag har vi varit med emz ida och matte och hann även bege oss till linnea a som konfirmerades idag!
har egentligen inget mer att berätta så peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels