lördag 11 juni 2011

i cant help it

halloj allihopa!
Idag var skolan ba dryg bara för att det är skolan, haha ;)
hur som helst så efter det så följde ida med mig hem sen for vi på badet med erik och efter det så drog jag och ida hem till johan och var där ett tag tills ikaros öppnade, då for vi dit och socialade oss med massa folk.
Och nu är jag hemma och lyssnar på musik, ska snart sova för imorgon blir det att fara till stan med 11.10 bussen och vara på tivolit och efter det skulle linnea följa med mig hem och sova hos oss, kommer bli sjukt nice!:)
nu måste jag typ gå och kissa eller nånting annat trevligt som inte slösar eran tid, vi hörs!


förra årets skolavslutning, tänk att på onsdag smäller de! 

1 kommentar:

  1. kunde du haka på nån vecka i skåne efter min konfa-återträff? ^^, <3

    SvaraRadera

Labels