onsdag 22 juni 2011

internet har varit trasigt igen

Halloj! 
Pappa är ju så smart så han skulle börja fippla med internet igen och då pajade det men nu är det fixat igen!

Idag har jag bakat bullar och varit i stan med emz, köpte en björn borg parfym till pappa som faktiskt luktade jättegott.
Vi tog 18.13 bussen hem och mamma hämtade mig på busstationen och då firade jag pappa ett tag sen kom emz och hämtade ipp mig och vi for på ica och handlade lite.
Sen när vi kom upp till emz och skulle göra ägg o bacon kom vi på att vi hade glömt baconen, och då hade ica stängt så vi for till shell och där hade dom inte det, så då drog vi till statoil i vännäsby och där hade dom bacon! wihoo

och det är typ de vi har gjort ikväll, ba ätit massa gott och sett på tv, men man har ju alltid lika kul med henne!

Nu ska jag vara social med benne som sitter och sjunger, haha.

vi hörs!

1 kommentar:

  1. Haha vi är ju så jävla bra^^
    Alltid roligt och vara med dig söt, bästa tiden på dagen är när man är med dig :]<3

    SvaraRadera

Labels