tisdag 14 juni 2011

can´t get no rest

idag har jag varit och kollat på utsparken och städat ur skåpen, imorgon är det fucking sommarlov, så jävla taggat!
hur som helst så direkt efter skolan for jag hem till emz, alltså vid typ halv två, vi började städa hennes lägenhet direkt och efter typ två och en halvtimmes städning for vi och käkade pizza, sen tillbaka och städa det sista.
Då tyckte vi att vi förjänade nånting riktigt gott så vi köpte chokladpudding och sprutgrädde och åt det på kvällen, helt galet!
atm lyssnar jag på massa grym musik och bara chillar, ska snart sova tror jag, måste ju upp tidigt imorgon och fixa mig inför skolavslutningen, känns nästan lite jobbigt faktiskt men wtf spela roll liksom, jag går bara ut åttan en gång i hela mitt liv, haha ;)
nu håller jag på att börja tråka ut er va?
det ska jag inte göra längre, peacebre vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels