torsdag 16 juni 2011

jag älskar mygg

tjabba tjena hallå!
inatt sov jag hos min finaste ida och igår var vi ju som sagt på ikaros sista kväll på badet.
vi hade sjukt kul, det var några stycken som badade men jag hade omatchande kläder och haed glömt mina shorts så jag badade inte, iställer red jag på mekaniska tjuren och sen när ida hade badat klart körde vi sumobrottning, tack alla för att ni lyste upp min kväll!

Idag har vi hur som helst cyklat efter hundarna som hade sprungit iväg, och jag och ida tog skogsvägen över en jävla åker där myggen satte sig överallt, dom var på mina ben, min mage och mina armar, fick panik och typ skrek halsen av mig och frågade ida om jag kunde få låna hennes jacka så det fick jag och då lugnade jag ner mig lite men höll på att tuppa av efter ett tag, jag älskar mygg mest av allt!

atm så sitter vi och lyssnar på musik och har nästan nyss ätit, åker hem härifrån imorgon så då blir det nog bättre uppdatering, vi hörs!


fin blomma

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt inte sett en enda fluga här... :D Skulle du förresten fälja med ner efter återträffen? :]<3

    SvaraRadera

Labels