onsdag 1 juni 2011

Internet har varit trasigt..

vårat internet har haft nått lagg så jag har inte kunnat blogga, och i helgen var jag hos ida och vi hade så kul att jag inte ens tänkte på bloggen, haha ;)hur som helst så är jag hemma från skolan idag fast var där på morgonen för jag skulle lämna en sak. skulle egentligen behövt vara där hela dagen men jag är så fruktansvärt sjuk att jag inte ens kan andas. mitt luftrör och lungorna rasslar när jag andas och jag är snorig som fan.
har oxå så fruktansvärt ont i halsen att jag bara vill dö. atm sitter jag och suger livet ur en halstablett även fast det knappt hjälper. Vill fara till Ida senare idag men tror jag fortfarande kommer vara sjuk så det är inte alls smart. men vi får se hur det blir, annars drar jag till henne i helgen och sleepar där.
Har typ ingenting mer att berätta förutom att jag vill se film men jag har sett typ alla vi har hemma så det känns inge kul.
Kanske ser nån scary movie eller kanske titanic, vi får se hur det blir helt enkelt. nu ska jag inte tråka ut er mer, så vi hörs senare, pussseeen



vill bli blond igeeeen!

1 kommentar:

  1. wtf, NEEEJ! du ser ut som Jossan i blont! >.< Inget fel med att se ut som hon men du ska se ut som Mathilda å inte som Jossan!!! :P <333

    SvaraRadera

Labels