torsdag 13 maj 2010

städat och fint.

nu är jag nästan klar med dagens sysslor.
jag har skrapat utemöbler för målning, städat mitt rum m.m, nu fattas de bara att baka, och de får bli efter maten.
jag hade inte trott att de skulle ta så lång tid att städa mitt rum, och verkligen inte att tiden skulle flyga iväg.
jag hatar i vanliga fall att städa. men idag fick jag typ en adrenalinkick och vädrade först, sen tog ut alla möbler utom typ sängen, dammsugade och torkade golven, torkade alla möbler, bytte sängkläder, rollade alla kuddar + överkast, torkade speglarna och ställde tillbaka allt, sen sprutade jag typ nån grej som fåre att lukta frächt, (väldigt ovärt för jag hade golukt i vattnet som jag torkade allt med, plus att spegelputsen luktar helt ok)  men jag gjorde det iallafall. nu ska jag fixa maten, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels