måndag 31 maj 2010

king

det gick hur bra som helst att sälja, oxh de var inte så tråkigt som jag hade trott, kanske för att jag ägde på att sälja (kanske borde satsa på försäljarbranchen?) ;) haha nej jag skojade bara. jag har fortfarande samma dröm som förut,har kanske inte berättat om den men de kommer, imorgon kankse jag kan berätta, har inte rikgtigt tid just nu så ja,
när vi var klara med bortplockingen av fikat gick jag till farmor för att kolla klänningen, och den var helt perfekt!
jag är helt kär i den och farmor har verkligen gjort precis som jag ville ha det, underbart, eller hur?
så är hur nöjd som helst och gick vekligen leende till elvira, och självklart gjorde de mig bara gladare av att få träffa henne, vi gjorde iof ingenting, men kul var det ändå.
imorgon har vi utflykt med klassen, men jag ska nog inte vara med, för mitt knä har pajat helt efter idrotten idag,kanske glömde nämna att min dag egentligen har varit ett helvette men glömde bort de pga att jag fick glass?
haha hur som helst så har jag och linna skämt ut oss (inför alla 6:or som ska börja sjuan,) på alla sätt och vis. och inte nog med det, jag pajade mitt knä på idrotten när jag skulle springa, och jag typ dog. sen inte nog med det heller, min mobil har pajat:(
ja, en rent av skit dag var det.
men tillbaka till där vi var, utflykten. känner att jag egentligen måstemed, men nej jag tror jag skippar om de inte blir bättre..
nej nu ska jag sluta beklaga mig och göra lite nytta istället för att bara sitta här och lyssna på maria mena.. haha bjuder på en låt när jag väl ändå nämner henne.



Den första låten jag hörde med henne, och nu är jag fast. hon har underbara låtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels