tisdag 4 maj 2010

Pluggar engelska!

missade ju engelska provet idag insåg jag nyss.
Så jag sitter här och läser på lite grann, jag har nyss duschat och fixat mig på alla sätt och vis, så när jag är klar äre bara för mig att hoppa i säng, känns verkligen som om att jag behöver komma i säng lite tidigare idag.
Så de blir väl runt nio tiden jag hoppar i säng, får väl hoppas att jag är trött då så jag orkar kliva upp imorgon, och juste, på tal om att gå till skolan imorgon - jag har inte lika ont i magen nu och de känns faktiskt som om att jag skulle klara av en dag imorgon, men då får vi bara hoppas att magvärken inte kommer tillbaka, haha.
hur som helst så ska jag till vännäsby imrgon med emelie, (eller aa, om jag orkar) å de kmr nog bli fettnice.
men nu ska jag läsa på lite engelska så vi hörs när vi hörs!

för er som inte sett eclipse-trailerna än, här kommer båda:



Vilken tycker ni är bäst? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels