söndag 30 maj 2010

Morsdag!

åh vilken härlig *host* morgon dehär va,
vaknade av att regnet smattrade som värsta kulsprutan mot plåttaket, och jag hade öppet fönster,
bra mathilda, jättebra. hur som helst så sitter jag här nu och väntar på att jonathan ska bli klar med en omelett som vi ska äta nu för att de är morsdag, och jag känner mig extra lycklig för jag vet ju vad hon ska få i present av oss barh *hihi* gissa vad?
alla vi andra kommer nog bli gladare än henne men de är trots allt tanken som räknas, ni får veta sen vad hon fick, spännade eller hur? eller kanske inte men glad är jag iaf, (låtersom om hon typ fått en ny dator eller nånting men inte riktigt, men de är nånting jag gillar  (a))
aja, nu ska jag ner, puss!

I will never let you go, your my one and only, always!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels