söndag 30 maj 2010

En sodastream!

Mamma ficken sodastream, jag vet att vi är riktigt efter, men bättre sent än aldrig, eller hur?
och jag hade rätt i att vi skulle bli gladare än henne,hon sa bara att de var onödigt köp, men vem bryr sig? är vi glada är hon glad, de sa hopn faktiskt oxå, haha, och pappa är ganske söt, för vi åkte på ica idag och då skulle han typ göra nånting, då petade han på migoch viskade *mathilda, finns det sodastream smaker här?*  jag ba, aa, kom, sen visade jag honom, då tog han en portello och nån annan typ bordsvatten för vi hade redan cola *höhö* och sen han ba, smuggla ner dom i vagnen när hon inte ser, sen gick han framför mig och lutade sig fram för att jag skulle kunna lägga i dom, hahahahah :)
hur som helst så ska jag snart iväg till farmor för att be henne sy till min klänning inför skolavslutningen, tänk så fort tiden går, nu äre bara en skolvecka och fyra dagar kvar sen äre sommarlov, (!!)  kan inte fatta att de är sant..
dagen har iaf spenderats hos mormor och varit där och fikat och myst,
nu ska jag ut,
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels