måndag 8 mars 2010

8 mars 2010

Hejsan!
igår skrev jag ingenting, för jag hade fullt upp hela dagen sen när jag äntligen hade tid skrev jag ett långt inlägg å då stängdes datorn av, och som ni vet så är jag väldigt lat så jag orkade inte skriva ö.h.t. då..
men hur som helst så var jag i vinldeln och kollade på emelie och benjamins hockeymatch,
dom förlorade för första gången o på sista matchen. man hade ju hoppats att dom skulle gå obesegrade ur serien men nej tyvär så gjorde dom inte det.
jag satt med pappa i speakerbåset (om det nu är s det heter,)
sen åkte jag hem, åt middag pch sen for jag ut och åkte twintip med benjamin.
idag händer väl inte så mycke, ska se om jg kanske hittar nån att vara  med eller så.




















ha de bäääst:*









Update: Idag blir det elvira <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels