tisdag 30 mars 2010

30 mars 2010

HEJ ÄLSKLINGAR!
Jag hade nyss skrivit ett jättelångt såhär lite smått intressant inlägg och just när jag tänkte publicera,
då stängdes internet ner, så nu sitter jag här lite smått förbannad,
så ni får bara en kort sammanfattning av min härliga dag,
först var de friluftsdag i skolan, var i backen med elvira,
tror allvarligt inte jag har haft så kul i backen på vääääldigt länge.
hon äe bäst, helt klart!
När jag kom hem, var jag helt sjukt sliten, så jag la mig i sängen, satte på musik och somnade,
vaknade efter ett tag av att världens rocklåt kom.
men skönt var de iaf,
nu ikväll har de varit öppet hus,
vi skulle vara i skolan 2 timmar, och sen få vara lediga en hel dag, hur awesome är inte de?!
nu måste jag hoppa in i duschen innan dom som har tränat kommer hem, haha,
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels