måndag 1 mars 2010

1 mars 2010

tjatja världen!
idag har de bara varit skola så jag har ingenting att berätta så jag tänkte bara skriva av mig om en sak och göra om ni tycker likadant.
Kompisar,
såna har man inte via internet,
eller jo de kan man ju,
men jag tycker de är så himla konstigt å jag är så himla less på mnniskor som bah ååååh jag älskar dig bästavän, när man knappt har träffats, det är bara för mycket,
visst om man har pratat mycke i telefon är de oxå en annan sak, men om man bara har skrivit på internet sen bah älskar man nån,
det funkar inte så,
å sen kompisar som snackar skit och sprider falska rykten,
jag säger dehär om båda sakerna jag skrev, ni som gör de, väx upp!

1 kommentar:

  1. http://hundratusen.nu/#/mix/671U skulle du kunna klicka dig in på den länken och sedan "rösta på mixen" skulle verkligen vara jättesnällt !! :)

    SvaraRadera

Labels